Labels

fredag 8 oktober 2010

Wow, jag tänker hela tiden att jag borde skriva mer. Det gäller inte bara här, men det verkar inte bli av riktigt. Jag har just avslutat första delkursen i socialantropologi 1. Vilket förmodligen är en stor del av varför jag inte skriver, tusen teorier i huvet och saker att skriva till skolan sätter sig liksom i framsätet.

Med det sagt, fy fan vad skönt det är att äntligen få göra något jag verkligen är intresserad av. Ett år av dödtid på komvux har burit frukt på ett stort sätt.

Ikväll kommer syster på besök, det tog bara två år av tjat innan hon kom och hälsade på, och när hon väl gör det är det bara för att se mimikry [sic].

Nu ska jag svettas vidare och städa, fan hur jag lever när jag inte väntar besök.

Jag har fått en skrivmaskin, och den är awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


About Me

Mig, mina texter, mina egna små hopkok av random.