Labels

lördag 13 februari 2010

Saker jag tar mig till för att inte behöva göra något vettigt;

En sån här + en petflaska. Spraya med burken upp och ner i petflaskan, då samlas det en väldigt kall vätska i botten. Som man kan använda för att göra saker väldigt frusna väldigt fort. Fruset toapapper? Ganska roligt. Frusen potionssnus? Tämligen skojj. Jag förväntar mig att det här kommer övergå till test på människor om inte allt för länge.

Annars har jag spenderat tid med att öva på ett par näsrelaterade färdigheter jag borde ta med mig in i teatern. Tydligen är det möjligt att vissla genom ett septumhål. Och jag kan blåsa upp luft genom min vänstra tårkanal, vilket får mig att gråta, hollywood nästa? Jag tänker mig en Two-face aktig roll, just i och med att det bara är det vänstra ögat som är påverkat, synd att den redan är utspelad i Michael Bay rebooten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


About Me

Mig, mina texter, mina egna små hopkok av random.